عــــــشـــق بـــــلاگ

تنهایی یک پسر

  خیلی وقت است که قلبم را سپرده ام به تو سوگندم

خیالم راحت است هم از بابت قلبم و هم از تو عزیز جونم

با صدای قلب تو میروم به اوج احساساتم

از تو مینویسم، از چشمانت ، مینویسم که عاشقتم

خیلی وقت است بسته ام چشمهایم را بر روی همه

تو به من یاد دادی رسم عاشقی را ، ای عشق جاودانه

یاد تو و مهرت همیشه در دلم ، تو چقدر مهربانی گلم

از تو به آسمانها رسیدم ، شدم خورشید و بر روی دنیا تابیدم

از تو به دریاها رسیدم ، مثل یک موج خروشان در آغوش ساحل قلبت خوابیدم

از تو به عشق رسیدم ، عاشق شدم و راز عشق را فهمیدم

از تو به همه چیز رسیدم ، شدم همدلی برایت و همه درد دل هایت را شنیدم

از تو به فرداها رسیدم ، خوشبختی را در کنار تو بر روی صفحه دفتر عشق کشیدم

از تو به رویاها رسیدم ، در خیالم به حقیقت رسیدم ،  

تو را لمس کردم و طعم عشق را با تو چشیدم سوگندم

روزها میگذرد ، لحظه به لحظه با تو شیرین است ،

زندگی ام با تو همین است که من رسیده ام به جایی که

دلم نمیخواد هیچگاه ترک کنم این دنیای عاشقانه را!

 

 



نظرات شما عزیزان:

✿♥ℱᗩ♈ᙓᗰᗴᖺ♥✿
ساعت13:38---23 خرداد 1394
اهنگ وبت عااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااالیه
خیلی قشنگ بود موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Other


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ظرفشوی واشن برایت خرید لباس زنانه مارک سرور مجازی سرور مجازی طراحی سایت ارزان
هاست لینوکس گن لاغری کاسمارا هاست لینوکس cpanel

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

دانلود آهنگ جديد